Sherlocked Nerdfighter in a TARDIS

Sherlock, Doctor Who, Harry Potter, Hannibal, Imagine Dragons, Grimm, Vlogbrothers, PAINT etc. ... I AM A FANGIRL AND A NERDFIGHTER AND PROUD!!!



1 2 3 4 5 »
default album art
Song: Radioactive In The Dark
Played: 4,072,833 times.

yudoku:

nephilimgirlbooks:

iwantahappyending-staywithme:

andlemmekisslou:

soliloq-uy:

sakibatch:

rawritsmeep:

cheapbeeer:

i feel it in my bones, i’m on F I R E

FUCK

NO

OHMYGOD

hit the reblog so fast i think i broke my mouse

holY F U cKKKKkKKKkkkkkKKKKK 

i live for amazing music mashups oh god

Reblogged before listening

oh my god yes!

This sounds super cool but what happened to Dan’s voice? He sounds like he sucked in helium

44 minutes ago on July 22nd, 2014 | J | 643,764 notes
plays

gaijingarrett:

I’ve watched this at least a hundred times.

54 minutes ago on July 22nd, 2014 | J | 53,742 notes

SO GUYS YOU KNOW THESE GIFS

ask-curtisrx:

50shadesofcastiel:

backwardsillistrator:

im-not-even-gomen:

50shadesofcastiel:

image
image

AND HOW EVERYONE WAS LIKE WHAT THE HECK IS THAT

I FOUND THE VIDEO

ABBY HOW DID U EVEN

WHY IS THIS THE ONLY PART GIFFED??

This got so many notes I cannot believe

THAT WAS THE BEST VIDEO I HAVE EVER SEEN 

55 minutes ago on July 22nd, 2014 | J | 24,204 notes

bewbin:

Why is it called a building? Isn’t it done building? Shouldn’t it be called a built

1 hour ago on July 22nd, 2014 | J | 122,475 notes
default album art
Song: I'm Gonna Be (500 Miles)
Artist: The Proclaimers
Album: The Best of
Played: 746,397 times.

the-woman-of-belgravia:

assbutt-inthetardis-withsherlock:

a-new-skin-on-mars:

maxphenderson:

you cannot listen to this song and be angry.

image

Number 1 rule of HIMYM and Doctor Who

always reblog the fandom anthem

1 hour ago on July 22nd, 2014 | J | 158,249 notes

thehat2:

meladoodle:

what do you mean a thesaurus isnt a dinosaur

image

1 hour ago on July 22nd, 2014 | J | 378,327 notes
57,773 plays

1 hour ago on July 22nd, 2014 | J | 9,948 notes
default album art
Played: 1,368,363 times.

supermoose-belovedbowlegs:

scentofyesterday:

consulting-cannibal:

misha-collins:

image

HERE IT IS

JENSEN’S VOICE DIFFERENCE

AND IT’S HILARIOUS

This is one of those things I will reblog every time it is on my dash

1 hour ago on July 22nd, 2014 | J | 320,356 notes
8 hours ago on July 21st, 2014 | J | 115,282 notes
totallynotmisha:

2002bape:

YOOOO SO LOOK DA FIRST TIME I EVER GOT ON DIS RIDE I WAS WITH A WHITE FAMILY AND U KNOW WHITE FOLKS CRAZY SO DEY DONT FEAR ROLLER COASTERS OR DEATH IN GENERAL. AFTER ABOUT 10 MINUTES OF TELLIN DEM DAT I DIDNT WANNA GET ON I FINALLY SAID YES CUZ I AINT NEVER BEEN NO BITCH AND I DIDNT PLAN ON STARTING THAT DAY. WHEN DA ENGINEER SAID “PLS LEAN BACK AND KEEP THE BACK OF UR HEAD PRESSED AGAINST YOUR SEAT” AND I SAW EVERYBODY STICK DA BACK OF THEIR HEADS TO THE CHAIR I KNEW DAT I MADE DA WORST DECISION OF MY LIFE CUZ I EVEN SAW SOME BLACK FOLKS LISTEN AND U KNOW DAT WHEN BLACK PEOPLE LISTEN A WHITE LADY’S ADVICE , ITS DA REAL DEAL. SO MY FIRST MISTAKE WAS REFUSING TO PRESS MY HEAD AGAINST THE SEAT… THE RIDE TAKES OFF AND MY DOME SLAMS AGAINST THE CHAIR WHILE MY NECK SNAPPED… UNCONSCIOUS INSTANTLY.. WHEN I AWOKE FROM MY 3 SECOND SLUMBER WE HAD REACHED DA VERY TOP OF THE RIDE WHERE THE RIDE MAKES A QUICK PAUSE… WHEN THE RIDE MADE THAT PAUSE I OPENED MY EYES CAUSE I THOUGHT THE RIDE WAS OVER AND WE ALL MADE IT SAFELY. BOY WAS I WRONG… I OPENED MY EYES AND DA ONLY THING I SAW WAS A 300 FOOT DROP STRAIGHT TO DA GROUND SO I SAID “GOD YOU CANT LET ME DIE LIKE DIS”. I THINK I SUFFERED A HEART CONTUSION CUZ MY HEART JUST COMPLETELY STOPPED BEATING… AND THAN THE RIDE TAKES OFF AGAIN… WE MAKE THE 300 FOOT DROP AND I SCREAM MY LUNGS OUT AS IM SCARED TO DEATH BECAUSE DA ONLY TIME A HUMAN SHOULD BE DAT HIGH IN DA AIR IS WHEN THEIR SPIRIT IS BEING SUCKED INTO HEAVEN BY DA GRACE OF GOD.. SO WE SAFELY MAKE IT TO DA END OF DA RIDE AND WHEN WE GET OFF I STUMBLE OUT OF THE SEAT CUZ MY LEGS WENT NUMB AND ALL THE AIR WAS SUCKED OUT OF MY BODY SO I COULDNT TALK EITHER.. DA FIRST THING THESE CRAZY MOTHERFUCKERS TELL ME IS “HEY MAN LETS DO THAT AGAIN THAT WAS WICKED”. I LOOKED AT DEM AND I REALIZED DAT DIS WHITE KID DAT I BEFRIENDED WAS ACTUALLY SATAN. I NO LONGER HAVE ANY WHITE FRIENDS.

please read this whole thing.

totallynotmisha:

2002bape:

YOOOO SO LOOK DA FIRST TIME I EVER GOT ON DIS RIDE I WAS WITH A WHITE FAMILY AND U KNOW WHITE FOLKS CRAZY SO DEY DONT FEAR ROLLER COASTERS OR DEATH IN GENERAL. AFTER ABOUT 10 MINUTES OF TELLIN DEM DAT I DIDNT WANNA GET ON I FINALLY SAID YES CUZ I AINT NEVER BEEN NO BITCH AND I DIDNT PLAN ON STARTING THAT DAY. WHEN DA ENGINEER SAID “PLS LEAN BACK AND KEEP THE BACK OF UR HEAD PRESSED AGAINST YOUR SEAT” AND I SAW EVERYBODY STICK DA BACK OF THEIR HEADS TO THE CHAIR I KNEW DAT I MADE DA WORST DECISION OF MY LIFE CUZ I EVEN SAW SOME BLACK FOLKS LISTEN AND U KNOW DAT WHEN BLACK PEOPLE LISTEN A WHITE LADY’S ADVICE , ITS DA REAL DEAL. SO MY FIRST MISTAKE WAS REFUSING TO PRESS MY HEAD AGAINST THE SEAT… THE RIDE TAKES OFF AND MY DOME SLAMS AGAINST THE CHAIR WHILE MY NECK SNAPPED… UNCONSCIOUS INSTANTLY.. WHEN I AWOKE FROM MY 3 SECOND SLUMBER WE HAD REACHED DA VERY TOP OF THE RIDE WHERE THE RIDE MAKES A QUICK PAUSE… WHEN THE RIDE MADE THAT PAUSE I OPENED MY EYES CAUSE I THOUGHT THE RIDE WAS OVER AND WE ALL MADE IT SAFELY. BOY WAS I WRONG… I OPENED MY EYES AND DA ONLY THING I SAW WAS A 300 FOOT DROP STRAIGHT TO DA GROUND SO I SAID “GOD YOU CANT LET ME DIE LIKE DIS”. I THINK I SUFFERED A HEART CONTUSION CUZ MY HEART JUST COMPLETELY STOPPED BEATING… AND THAN THE RIDE TAKES OFF AGAIN… WE MAKE THE 300 FOOT DROP AND I SCREAM MY LUNGS OUT AS IM SCARED TO DEATH BECAUSE DA ONLY TIME A HUMAN SHOULD BE DAT HIGH IN DA AIR IS WHEN THEIR SPIRIT IS BEING SUCKED INTO HEAVEN BY DA GRACE OF GOD.. SO WE SAFELY MAKE IT TO DA END OF DA RIDE AND WHEN WE GET OFF I STUMBLE OUT OF THE SEAT CUZ MY LEGS WENT NUMB AND ALL THE AIR WAS SUCKED OUT OF MY BODY SO I COULDNT TALK EITHER.. DA FIRST THING THESE CRAZY MOTHERFUCKERS TELL ME IS “HEY MAN LETS DO THAT AGAIN THAT WAS WICKED”. I LOOKED AT DEM AND I REALIZED DAT DIS WHITE KID DAT I BEFRIENDED WAS ACTUALLY SATAN. I NO LONGER HAVE ANY WHITE FRIENDS.

please read this whole thing.

8 hours ago on July 21st, 2014 | J | 429,107 notes
8 hours ago on July 21st, 2014 | J | 168 notes

sci-universe:

The Fukang meteorite, believed to be some 4.5 billion years old, was found near a town of the same name in China, in 2000. It is a pallasite, a type of meteorite with golden crystals of a mineral called olivine embedded in a silvery honeycomb of nickel-iron.

The original meteorite weighted just over a thousand kilogram (~2k pounds), but the rock was so brilliant that everybody wanted a piece of it. Since then it has been divided into dozens of thin slices and auctioned or distributed around the world. Fukang is possibly the most stunning extraterrestrial piece of rock man has ever seen.

Photo sources: 1, 2, 3, 4

8 hours ago on July 21st, 2014 | J | 3,628 notes
mi-caw-ber:

mi-caw-ber:

The empty heart? by Mi-caw-ber

Reblogging old stuff once more ‘cause this is one of my favourite drawings. :3By the way it’s amazing to see that when I posted this 4 months ago I had 800 w.o.n.d.e.r.f.u.l followers and now I’m close to 1,4k. OMG I’ve no idea how that happened but I thank each and every one of you from the bottom of my heart!
♥
And I’m sorry for the lack of new posts but I’m still working on my master thesis and can’t find the time to draw or do a shooting so stay tuned, there’ll be new stuff soon when I’m done with the shit :P

mi-caw-ber:

mi-caw-ber:

The empty heart? by Mi-caw-ber

Reblogging old stuff once more ‘cause this is one of my favourite drawings. :3

By the way it’s amazing to see that when I posted this 4 months ago I had 800 w.o.n.d.e.r.f.u.l followers and now I’m close to 1,4k.

OMG I’ve no idea how that happened but I thank each and every one of you from the bottom of my heart!

And I’m sorry for the lack of new posts but I’m still working on my master thesis and can’t find the time to draw or do a shooting so stay tuned, there’ll be new stuff soon when I’m done with the shit :P

8 hours ago on July 21st, 2014 | J | 396 notes

darlingbenny:

John + Reactions to the things other people said

(x)

8 hours ago on July 21st, 2014 | J | 2,094 notes

pichiicake:

Jam and Murder

8 hours ago on July 21st, 2014 | J | 6,759 notes